دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
رادان

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما برای صیانت از کارکنان و رسیدن به انتظامی تراز انقلاب اسلامی، راهی جز تمسک به قرآن و عترت نداریم و باور ما این است که پلیس مکتبی در سایه قرآن و اهل بیت(ع) محقق می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سردار احمد رضا رادان در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان و پانزدهمین دوره مسابقات خواهران شاغل انتظامی، ضمن عرض خیر مقدم به همه کسانی که دل در گرو قرآن کریم دارند، اظهار داشت: انسان‌ها در روی زمین معمولاً با تلاطم‌های فراوان روبرو می‌شوند که اساس دنیا نیز هم همین است، برابر گفته قرآن انسان‌ها را در سختی‌ها قرار می‌دهند تا آنها را آزمایش کنند، انسانی که برای او فتنه‌های گوناگون در روی زمین است، باید چگونه باشد تا بتواند از این فتنه‌ها عبور کند.

وی افزود: در دوره‌ای که با فتنه‌های فرهنگی بسیار زیادی روبرو هستیم جز با تمسک به قرآن و عترت نمی توان از این مشکلات عبور کرد.

سردار رادان تأکید کرد: ما برای صیانت از کارکنان و رسیدن به انتظامی تراز انقلاب اسلامی، راهی جز تمسک به قرآن و عترت نداریم و یقین ما این است که پلیس مکتبی در سایه قرآن و اهل بیت(ع) محقق می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما به چادر می‌تازند، چرا که اگر چادر را تخریب کنند، پرچم را گرفتند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: اگر دختران ما با نور قرآن و اهل بیت(ع) هدایت شوند و پرچمداری کنند، مرد و پسر ما نیز در زیر این پرچم مقدس می‌تواند علمدار باشد، می‌دانید وقتی پرچمی نباشد علمی نخواهد بود و این فقط یک صحنه کوچک از تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی تأکید کرد: یقین ما این است که ان‌شاءالله پرچم این انقلاب که با خون شهیدان استوار است را با دستان مبارک مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، به حضرت ولی عصر(عج) تقدیم می‌کنیم، پس باید باشیم، مقاوم بمانیم و این راه نورانی را با اقتدار دنبال کنیم.

سردار رادان، با بیان اینکه تنها با قرآن می‌توانیم از موانع سخت زندگی عبور کنیم، ابراز کرد: در مسیر شما تا مقصد، کمین‌گاه‌های فراوانی وجود دارد چون می‌خواهند پرچم را از دست شما بگیرند و اگر پرچم از دست دختر ما گرفته شد، علم از دست مردان هم خواهد افتد.

وی یادآور شد: اگر در این مسیری که هزاران کمین در آن است، به قرآن تمسک کردیم و به اهل بیت(ع) توسل پیدا کنیم، موفق می‌شویم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: آنچه می‌تواند چراغ راه برای عبور از موانع فرهنگی، اقتصادی، مشکلات، دسیسه‌ها و فریب‌ها باشد تمسک به قرآن و نهج البلاغه است.

وی اذعان کرد: در بین همکاران ما کسانی که به قرآن علاقمند بودند در زمینه‌های مختلف قرآنی و یا در مسیر قرآن هستند، درصد تخلف کمتری و یا اصلاً تخلفی نداشته‌اند و یا فوق العاده ناچیز بوده است.

سردار رادان، تأکید کرد: انتظامی کشور باید سازمانی هوشمند و در جای خودش قاطعیت داشته باشد که این‌ها همه در زیر سایه قرآن و اهل بیت(ع) میسر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha